צור קשר

צרו קשר מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יצור איתכם קשר

    בכל טווחי הגילאים – דיור עבור בעלי צרכים מיוחדים

    אנשים צעירים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים מתמודדים עם מגוון הפרעות ומוגבלויות אשר מאובחנות בלידה או בגלאים מאוחרים יותר, כאשר מדובר בהפרעות שקשה לזהות מבחינה חיצונית. תחת הכותרת של צרכים מיוחדים נכנסות הפרעות רבות שיכולות להשפיע לרעה על התפקוד הגופני כמו מוגבלות שכלית, אוטיזם, תסמונת דאון, שיתוק מוחין ועוד. למשפחות רבות קשה להתמודד עם בני משפחה בעלי צרכים מיוחדים בשל חוסר פניות, חוסר הבנה מקצועית או היעדר משאבי תמיכה ולכן ניתן למצוא מסגרות חיצוניות אשר מהוות סביבה בטוחה ומקדמת לאוכלוסיות אלה כמו דיור עבור אנשים עם צרכים מיוחדים. מעון רמות הוא דוגמה מערך שיקומי וותיק ומנוסה המתמחה במתן שירותי דיור ושיקום עבור אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים.

    בכל טווחי הגילאים

    לצד המוגבלות עימה מתמודד האדם בעל הצרכים המיוחדים ישנם קשיים נוספים הקשורים לסביבתם, לגילם ולחברה המתפתחת, ולכן מסגרות כמו דיור לאנשים עם צרכים מיוחדים מתאימות את תהליך השיקום למאפייניו האישיים של האדם הכוללים את סוג ורמת המוגבלות, גיל, מין, מטרות ויעדים אישיים. על ידי עבודה משותפת עם הדייר ובני משפחתו, אנשי הצוות במסגרת השיקומית יודעים להתאים את התהליך השיקומי לדייר כך שהעבודה עם דיירים צעירים מאוד תעסוק בעיקר בדברים בסיסיים של חושים, מגע וחוויה, וככל שגילאי הדיירים עולים כך ישנו עיסוק גדול יותר במימוש עצמי, תעסוקה, שילוב בחברה ועוד.

    השירותים הניתנים במסגרות אלו

    מכיוון שהתמודדות עם צרכים מיוחדים יכולה לבוא לידי ביטוי בקשיים ומורכבויות רבות ושונות, קיים צורך בפיתוח מגוון רחב של שירותים שיקומיים שיפעילו אנשי הצוות המקצועי על מנת לאפשר התקדמות בתהליך השיקום בצורה המיטיבה והיעילה ביותר. ניתן לראות דוגמה לשירותים הרבים הניתנים בתוך דיור עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, בעיר טבריה. במקום זה הוקם הדיור הוותיק ביותר שנותן מענה שיקומי דרך חדרי פיזיותרפיה, מרכזי תעסוקה, חממות לגידול טיפולי, חוגי ספורט ויצירה רבים ואנשי מקצוע רבים התומכים בדיירים. מעון רמות מצליח לספק עבור אוכלוסיית הצרכים המיוחדים את המענה הטוב ביותר שקיים היום, בזכות בניית צוותים מקצועיים ומנוסים והמון אהבה ורצון לסייע. מלבד המענה לאנשים עם צרכים מיוחדים, ניתן מענה לאוכלוסיות מיוחדות רבות כמו: אוכלוסיות בסיכון, נפגעי נפש ועוד.

    צרו קשר

    מלאו את הפרטים ואחד מנצינגו יצור איתכם קשר




      לקוחות ממליצים

      ציפי בר

      מסגרות טיפול אכותיות, מקצועיות ונותנות מענה לכל סוגי האוכלוסיה.

      ישראל לחיאני

      ממליץ בחום על מי שפועל למען אוכלסיה מיוחדת זו.

      שמעון מלול

      שירות אנושיות ומקצועיות זה בדי אן איי שלהם.

      שאלות ותשובות

      שאלות על קבוצת רמות

      מהי קבוצת רמות?

      קבוצת רמות מאגדת בתוכה מספר חברות הנותנות שירותים לאוכלוסיות מיוחדות בתחומי הדיור, התעסוקה והחינוך. לקבוצה יש ניהול מרכזי אחד והיא פועלת תחת סטנדרט איכות אחד (בתו תקן ISO 9001-2015).

      לאילו אוכלוסיות קבוצות רמות נותנת שירותים?

      קבוצת רמות נותנת שירותים למגוון אוכלוסיות, בהן: אוכלוסיית מנהל מוגבלויות – אוטיזם, מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית) ושיקום, אוכלוסיית דירי רחוב ומכורים, נכי נפש וילד ונוער.

      מהו דיור חוץ ביתי?

      דיור חוץ ביתי הינו אחד השירותים שמספק משרד הרווחה במסגרת מינהל מוגבלויות לאדם המאובחן ומטופל על ידו. המגורים במסגרת דיור חוץ ביתי הינה זכות של כל אדם המאובחן כאדם עם מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית), אוטיזם או שייך לאוכלוסיית השיקום. זהו שירות הכולל מגורים בבית בו יינתן לאדם עם הצרכים מיוחדים טיפול מקיף ומלווה בכל תחומי החיים הליווי הינו 24/7, כל השנה, על ידי צוות המסגרת

      איזה מסגרות קיימות?

      כיום, קיים מגוון רחב של שירותי דיור המתאימים לאנשים שונים, בין השירותים הקיימים:

      • שירותי דיור נתמך תמיכה באנשים עצמאיים למספר שעות בשבוע כל אחד על פי צרכיו.
      • מסגרת דיור קהילתית דירות בהן מתגוררים לרוב 6 דיירים, אך קיימות גם דירות עם מספר קטן יותר של דיירים בדירה.
      • הוסטלים /קבוצות דיור דירות של 7 דיירים ומעלה, מיועדות לאנשים הזקוקים ליותר מענים טיפוליים ואחרים מאלה המסוגלים לגור בדיור קהילתי.
      • מעון מסגרת דיור גדולה שבתוכה קיימות יחידות דיור שונות לקבוצות קטנות של דיירים החיים יחד. לרוב שירותי המרפאה, מטבח, מכבסה וכו' ניתנים במרוכז על ידי המעון. לכלל הדיירים במעון ניתנים שירותים פרא-רפואיים בתוך המסגרת ורמת המוגנות גבוהה יותר עבור כל דייר ודייר.
      כיצד מתקיים תהליך הקליטה?

      במסגרת מתקיימת ועדת קבלה בשיתוף שני הצדדים וניתנת הזדמנות להכיר את המקום והצוות, לעשות תיאום ציפיות ולשאול את כל השאלות העולות. במידה והמועמד לא יכול להגיע המסגרת עורכת עליו תצפית ואוספת מידע במסגרת היום שלו בהסכמת האפוטרופוס. במידה ומתקבלת הסכמה בין הצדדים כי המסגרת היא המתאימה לאותו אדם, מחליטים על תאריך קבלה.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים