צור קשר

צרו קשר מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יצור איתכם קשר

    איך למצוא מסגרות לאוטיסטים בוגרים?

    אוטיסטים בוגרים, בוודאי עמהם אוטיסטים המוגדרים בתפקוד גבוה אנשים שמצליחים להשתלב בחברה בדרכים מאוד יצירתיות אבל גם מאוד אנושיות ומרגשות. בחברה הישראלית של ימינו השילוב של אנשים בעלי צרכים מיוחדים הוא סטנדרט, אשר מאפיין את כל קצוות הקשת הישראלית ויוצר סביבה בטוחה ומאוד תומכת לאנשים שצריכים תמיכה 24/7. מסגרות לאוטיסטים בוגרים הן מסגרות מאוד מגוונות שמציעות שפע של פעילויות לשגרת היום ולאחר הצהריים, בהתאמה למצבו האישי של כל אוטיסט ולתוכנית הטיפולית שמלווה אותו. כך שגם אתם יכולים למצוא את הפתרון המיוחד לילד או לילדה שלכם, עם צוות קבוצת רמות, ולאפשר להם לבנות לעצמם מעגל החברים תומך וקרוב אשר עוזר להם להתמודד עם הלקות ועם האתגרים הנלווים בצורה הטובה ביותר.

    איך למצוא מסגרות לאוטיסטים בוגרים?

    כדי למצוא מסגרות לאוטיסטים בוגרים צריך קודם כל להבין מהי רמת התפקוד של האדם שבשבילו אתם מחפשים מסגרת. מצד אחד, מה הן היכולות ומה הם הכישורים שלו, אותם הוא הצליח לפתח לאורך שנות הטיפולים. ומן הצד השני מה הם תחומי העניין והעיסוק שיכולים להיות רלוונטיים לשגרת היומיום שלו. כמו כן, צריך להבין מה היא רמת התפקוד החברתית של האדם והאם הוא יכול להשתלב בתוך מסגרות לאוטיסטים בוגרים שבהם יש ממשק יומיומי ברמה גבוהה עם אנשים רבים, מה שיכול להלחיץ לא מעט אוטיסטים ולגרום לרגרסיה בהתנהגות שלהם. ההתאמה המושלמת היא התאמה שאפשר לראות איך היא מיטיבה עם המטופל ואיך היא משדרגת את היכולות האישיות והחברתיות שלו לאורך הזמן.

    שיתוף הפעולה עם הצוות הוא חיוני ליצירת מסגרת טובה

    המטרה שלכם בעת חיפוש מסגרות לאוטיסטים בוגרים צריכה להיות יצירת שיתוף פעולה אקטיבי עם אנשי הצוות בארגון שבו אתם בוחרים לעבוד. שהרי יהיה מאוד קשה למצוא את המסגרת המושלמת בלי שיש לכם רקע וידע על המסגרות הפוטנציאליות. את הידע שצברו לאורך שנים ארוכות אנשי המקצוע המיומנים של חברת קבוצת רמות. והם מוכנים לחלוק את הידע הזה איתכם כדי למצוא פתרון לבין המשפחה היקר והאהוב שלכם שמתמודד עם אתגרי האוטיזם.

     

    צרו קשר

    מלאו את הפרטים ואחד מנצינגו יצור איתכם קשר




      לקוחות ממליצים

      ציפי בר

      מסגרות טיפול אכותיות, מקצועיות ונותנות מענה לכל סוגי האוכלוסיה.

      ישראל לחיאני

      ממליץ בחום על מי שפועל למען אוכלסיה מיוחדת זו.

      שמעון מלול

      שירות אנושיות ומקצועיות זה בדי אן איי שלהם.

      שאלות ותשובות

      שאלות על קבוצת רמות

      מהי קבוצת רמות?

      קבוצת רמות מאגדת בתוכה מספר חברות הנותנות שירותים לאוכלוסיות מיוחדות בתחומי הדיור, התעסוקה והחינוך. לקבוצה יש ניהול מרכזי אחד והיא פועלת תחת סטנדרט איכות אחד (בתו תקן ISO 9001-2015).

      לאילו אוכלוסיות קבוצות רמות נותנת שירותים?

      קבוצת רמות נותנת שירותים למגוון אוכלוסיות, בהן: אוכלוסיית מנהל מוגבלויות – אוטיזם, מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית) ושיקום, אוכלוסיית דירי רחוב ומכורים, נכי נפש וילד ונוער.

      מהו דיור חוץ ביתי?

      דיור חוץ ביתי הינו אחד השירותים שמספק משרד הרווחה במסגרת מינהל מוגבלויות לאדם המאובחן ומטופל על ידו. המגורים במסגרת דיור חוץ ביתי הינה זכות של כל אדם המאובחן כאדם עם מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית), אוטיזם או שייך לאוכלוסיית השיקום. זהו שירות הכולל מגורים בבית בו יינתן לאדם עם הצרכים מיוחדים טיפול מקיף ומלווה בכל תחומי החיים הליווי הינו 24/7, כל השנה, על ידי צוות המסגרת

      איזה מסגרות קיימות?

      כיום, קיים מגוון רחב של שירותי דיור המתאימים לאנשים שונים, בין השירותים הקיימים:

      • שירותי דיור נתמך תמיכה באנשים עצמאיים למספר שעות בשבוע כל אחד על פי צרכיו.
      • מסגרת דיור קהילתית דירות בהן מתגוררים לרוב 6 דיירים, אך קיימות גם דירות עם מספר קטן יותר של דיירים בדירה.
      • הוסטלים /קבוצות דיור דירות של 7 דיירים ומעלה, מיועדות לאנשים הזקוקים ליותר מענים טיפוליים ואחרים מאלה המסוגלים לגור בדיור קהילתי.
      • מעון מסגרת דיור גדולה שבתוכה קיימות יחידות דיור שונות לקבוצות קטנות של דיירים החיים יחד. לרוב שירותי המרפאה, מטבח, מכבסה וכו' ניתנים במרוכז על ידי המעון. לכלל הדיירים במעון ניתנים שירותים פרא-רפואיים בתוך המסגרת ורמת המוגנות גבוהה יותר עבור כל דייר ודייר.
      כיצד מתקיים תהליך הקליטה?

      במסגרת מתקיימת ועדת קבלה בשיתוף שני הצדדים וניתנת הזדמנות להכיר את המקום והצוות, לעשות תיאום ציפיות ולשאול את כל השאלות העולות. במידה והמועמד לא יכול להגיע המסגרת עורכת עליו תצפית ואוספת מידע במסגרת היום שלו בהסכמת האפוטרופוס. במידה ומתקבלת הסכמה בין הצדדים כי המסגרת היא המתאימה לאותו אדם, מחליטים על תאריך קבלה.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים