צור קשר

צרו קשר מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יצור איתכם קשר

    חסות הנוער

    אנו מאמינים ביכולתו של כל נער לממש את הפוטנציאל שלו. אנו מאמינים בזכותו של כל נער לקבל הזדמנות בה יוכל להתפתח בעזרת הכלים שברשותנו: הרבה סבלנות, סובלנות והכלה של כל נער ונער, סביבה בטוחה, נעימה ותומכת.

    אנו מאמינים כי כלים אלה יאפשרו לנער לבחור בדרך חדשה ומתוך אמונה בעצמו, יצליח  להתמודד עם הקשיים אשר חווה בעבר. מתוך אמונה זו, נבנתה התוכנית החינוכית טיפולית של הפנימייה והיא מושתתת על שלושה עוגנים – אישי, קבוצתי וחברתי.

    על המסגרת

    בית אופיר (פנימיית עוגנים) הינה פנימייה חדשה. הפנימייה מיועדת ל-24 נערים, בגילאי 13-18 אשר יפעלו בשתי קבוצות.  התוכנית בנויה לטווח ארוך של לפחות שנה וחצי, במהלכם הנערים יעבדו על התחום האישי, הקבוצתי והחברתי. לכל נער מותאמת תוכנית אישית על פי צרכיו, רצונותיו, ונטיות ליבו, כל זאת במטרה לקדמו לתפקוד בחיים נורמטיביים.

    הפנימייה נותנת מענה הוליסטי לנערים. הנערים ילמדו בשלב הראשון בפנימייה במסגרת תכנית היל"ה של משרד החינוך ובהמשך יוכלו להשתלב במסגרת בי"ס של רשת ברנקו וייס בטבריה.

    אופן הפעילות

    הפנימייה תפעל במגוון תחומים: רכיבה על סוסים, פעילות ימית ופעילות ספורט מגוונת. המדריכים צמודים ונמצאים לאורך כל שעות היום והלילה ובכל ימות השבוע. בפנימייה כללים וגבולות ברורים הכוללים משמעת, הנחלת סדר יום ברור ושופע בתוכן, קבלת סמכות, עידוד הנערים  להצלחה בכל תחומי חייהם ובכך נאפשר להם לחוות חווית הצלחה המגיעה מעבודה קשה. כל אלו יסייעו לנער לחזק ולשמר את יתרונותיו ולפתח בו אמונה עצמית ביכולתו לעשות שינוי אמיתי בחייו.

    מענה טיפולי במסגרת

    כל נער מחויב למפגש שבועי עם עובד סוציאלי, אחת לשבוע תתקיים קבוצה טיפולית לכל קבוצת נערים. כמו כן, ע"פ הצורך יינתן טיפול ע"י מטפלים עם התמחויות שונות. בנוסף, בעת הצורך ובהתאם להחלטת הגורמים הטיפוליים, הפיקוח והגורם המפנה יערכו אבחונים פסיכולוגים, פסיכו דידקטיים, ופסיכיאטריים.

    פרטים ליצירת קשר:

    אמנון קניג. מנהל הפנימייה – 050-4706707

    שקד כהן עובדת סוציאלית – 054-4775674

    צרו קשר איתנו

    טלפון: 050-4706707

    מייל: yuval@rammot.co.il

    אז אם אתם מכירים אדם  שפנימייה לנוער בסיכון יכולה לתרום לו ולתת לו את המסגרת והתמיכה שהוא צריך – השאירו הודעה ונחזור אליכם.

    צרו קשר

    מלאו את הפרטים ואחד מנצינגו יצור איתכם קשר




      לקוחות ממליצים

      ציפי בר

      מסגרות טיפול אכותיות, מקצועיות ונותנות מענה לכל סוגי האוכלוסיה.

      ישראל לחיאני

      ממליץ בחום על מי שפועל למען אוכלסיה מיוחדת זו.

      שמעון מלול

      שירות אנושיות ומקצועיות זה בדי אן איי שלהם.

      שאלות ותשובות

      שאלות על קבוצת רמות

      מהי קבוצת רמות?

      קבוצת רמות מאגדת בתוכה מספר חברות הנותנות שירותים לאוכלוסיות מיוחדות בתחומי הדיור, התעסוקה והחינוך. לקבוצה יש ניהול מרכזי אחד והיא פועלת תחת סטנדרט איכות אחד (בתו תקן ISO 9001-2015).

      לאילו אוכלוסיות קבוצות רמות נותנת שירותים?

      קבוצת רמות נותנת שירותים למגוון אוכלוסיות, בהן: אוכלוסיית מנהל מוגבלויות – אוטיזם, מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית) ושיקום, אוכלוסיית דירי רחוב ומכורים, נכי נפש וילד ונוער.

      מהו דיור חוץ ביתי?

      דיור חוץ ביתי הינו אחד השירותים שמספק משרד הרווחה במסגרת מינהל מוגבלויות לאדם המאובחן ומטופל על ידו. המגורים במסגרת דיור חוץ ביתי הינה זכות של כל אדם המאובחן כאדם עם מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית), אוטיזם או שייך לאוכלוסיית השיקום. זהו שירות הכולל מגורים בבית בו יינתן לאדם עם הצרכים מיוחדים טיפול מקיף ומלווה בכל תחומי החיים הליווי הינו 24/7, כל השנה, על ידי צוות המסגרת

      איזה מסגרות קיימות?

      כיום, קיים מגוון רחב של שירותי דיור המתאימים לאנשים שונים, בין השירותים הקיימים:

      • שירותי דיור נתמך תמיכה באנשים עצמאיים למספר שעות בשבוע כל אחד על פי צרכיו.
      • מסגרת דיור קהילתית דירות בהן מתגוררים לרוב 6 דיירים, אך קיימות גם דירות עם מספר קטן יותר של דיירים בדירה.
      • הוסטלים /קבוצות דיור דירות של 7 דיירים ומעלה, מיועדות לאנשים הזקוקים ליותר מענים טיפוליים ואחרים מאלה המסוגלים לגור בדיור קהילתי.
      • מעון מסגרת דיור גדולה שבתוכה קיימות יחידות דיור שונות לקבוצות קטנות של דיירים החיים יחד. לרוב שירותי המרפאה, מטבח, מכבסה וכו' ניתנים במרוכז על ידי המעון. לכלל הדיירים במעון ניתנים שירותים פרא-רפואיים בתוך המסגרת ורמת המוגנות גבוהה יותר עבור כל דייר ודייר.
      כיצד מתקיים תהליך הקליטה?

      במסגרת מתקיימת ועדת קבלה בשיתוף שני הצדדים וניתנת הזדמנות להכיר את המקום והצוות, לעשות תיאום ציפיות ולשאול את כל השאלות העולות. במידה והמועמד לא יכול להגיע המסגרת עורכת עליו תצפית ואוספת מידע במסגרת היום שלו בהסכמת האפוטרופוס. במידה ומתקבלת הסכמה בין הצדדים כי המסגרת היא המתאימה לאותו אדם, מחליטים על תאריך קבלה.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים