צור קשר

צרו קשר מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו יצור איתכם קשר

    פנימייה לנוער בסיכון

    פנימייה לנוער בסיכון מספקת לאוכלוסייה זו סביבה בטוחה, נעימה וחינוכית; סביבה בה הם חופשיים מאווירה מסכנת, ומצליחים לבסס שגרת חיים חדשה ויציבה בהרבה. בין אם מדובר בנסיבות משפחתיות מורכבות, מצב כלכלי קשה ובין אם מדובר במאפיינים אישיותיים ייחודיים – השהות בפנימייה תסייע רבות לבני הנוער. לפרטים נוספים על פתרון זה, ניתן לפנות אל קבוצת רמות. קבוצה זו מאמינה בזכותו של כל אדם לחיים בעלי משמעות ותוכן. זאת ועוד, תוך שימת דגש על בחירה, מימוש זכויות ומיצוי הפוטנציאל האישי.   לצפייה במסגרות הקיימות לנוער בסיכון לחצו כאן

    פנימייה לנוער בסיכון – מסגרת תומכת ומעצימה

    השאיפה ליצירת חברה שוויונית לא פוסקת, גם כיום. בפועל, המציאות מציגה בפנינו תמונה אחרת לחלוטין – כאשר קבוצות שונות באוכלוסייה לא נהנות מאותן זכויות ופריווילגיות מהן נהנות קבוצות אחרות. בני נוער רבים, למשל, נאלצים להתמודד עם קשיים בתוך התא המשפחתי, אתגרים כלכליים לצד בעיות רבות אחרות. מצבים אלו עלולים לערער את שגרת היום-יום שלהם – ולהציב אותם בסיכון. בהתאם, על מנת לספק להם מענה מקצועי ומותאם, יש להתעניין בפתרון הבא: פנימייה לנוער בסיכון. יתרונותיה של סביבה זו הם רבים. ראשית, צוות הפנימייה מספק לבני הנוער טיפול המותאם אישית לכל אחד ואחת – לצד טיפול בקהילה ומחוץ למסגרות המסורתיות. מדובר בפעילויות לאורכן בני הנוער זוכים לאוזן קשבת, כמו גם נחשפים למצבים, מקומות ואנשים חדשים. אין ספק, מדובר בעולם ומלואו, מסגרת המעצימה אותם ומעניקה להם את התמיכה הדרושה להם.

    פנימייה נוער בסיכון שמספקת מעטפת תומכת

    בין אם מדובר בפנימיות חינוכיות, שיקומיות, טיפוליות ובין אם מדובר בפנימיות אחרות – מדובר במסגרות חשובות המספקות לנוער בסיכון מעטפת חשובה. פנימיות אלו מציעות לבני הנוער סדר יום מגוון, המתבסס על שלל פעילויות, חוגים ותכניות העשרה. כדי לאתר את הפתרון המומלץ לקרובי משפחתכם, יש ליצור קשר עם קבוצת רמות. קבוצה זו מתמחה ביצירת פתרונות מותאמים אישית לצרכים הפיזיים, החברתיים והרגשיים של אוכלוסיות מיוחדות. זאת, תוך שימת דגש על הקניית כישורי חיים, פיתוח עצמאות וקידום איכות החיים.

    צרו קשר

    מלאו את הפרטים ואחד מנצינגו יצור איתכם קשר




      לקוחות ממליצים

      ציפי בר

      מסגרות טיפול אכותיות, מקצועיות ונותנות מענה לכל סוגי האוכלוסיה.

      ישראל לחיאני

      ממליץ בחום על מי שפועל למען אוכלסיה מיוחדת זו.

      שמעון מלול

      שירות אנושיות ומקצועיות זה בדי אן איי שלהם.

      פנימייה טיפולית לנערות בסיכון

      חייהן של נערות, בעידן הנוכחי, יכולים להיות מאתגרים. הקושי להתאים לתנאי אידיאל היופי המוצגים כיום, התפתחות הרשתות החברתיות ותהליך היהפכותן מילדות לנשים צעירות, מציפים מורכבויות שעלולות לגרום לקשיים נפשיים. כאשר אין סביבה תומכת ומכילה, המאפשרת להן לעבד בצורה מיטיבה את חוויותיהן, הקשיים רק מתעצמים ועשויים להוביל להתמכרויות שונות או להתנהגויות סיכוניות. נערות אלו נמצאות בסיכון, ועליהן לקבל סיוע חיצוני שיאפשר להן להתמודד עם קשיי היומיום. אחת הדוגמאות לסיוע חיצוני הוא פנימייה טיפולית לנערות בסיכון, אשר מקדמת את הנערות לפיתוח חיים עצמאיים ונורמטיביים. מעון רמות מציע מספר רב של מסגרות תומכות לנערות בסיכון, ומפעיל צוותים רב מקצועיים מיומנים במסגרות השונות.

      פנימייה טיפולית לנערות בסיכון עם קשיים נפשיים ורגשיים

      נערות בסיכון שאינן מצליחות לעבד חוויות בצורה תקינה, וקשייהן הנפשיים והרגשיים רק הולכים ומתעצמים עד לכדי פגיעה בתפקודן, זקוקות לסיוע חיצוני. אחת המסגרות הטובות ביותר שקיימות בארץ לנערות אלו נקראת פנימיית אלומה. מסגרת זו היא פנימייה טיפולית לנערות בסיכון אשר שמה לה למטרה את קידומן של נערות אלו בכל תחומי חייהן, על מנת למצות את הפוטנציאל הטמון בהן. פעמים רבות, בשל חוסר יכולתן של הנערות הללו לתפקד במצבים מורכבים, הן הופכות לפגיעות וזקוקות למסגרת שתגן עליהן. פנימיית אלומה פועלת ברגישות רבה, ומהווה עבור הנערות סביבה בטוחה ומוגנת, בה הן יכולות לצמוח ולפתח את עצמן מבלי שיחששו להיפגע.

      מודל העבודה של הצוות המקצועי בפנימייה

      הצוות המקצועי בתוך פנימייה טיפולית לנערות בסיכון המורכב ממדריכות, רכזת, עובדות סוציאליות, אם בית, פסיכיאטרית ופסיכולוגית, בונה תהליך שיקום אישי לכל נערה בעבודה משותפת איתה ועם בני משפחתה במידה וקיים קשר משפחתי. העבודה הטיפולית צועדת ברגישות על הגבול הדק בין דרישה ברורה ועמידה בחוקי הפנימייה לבין סובלנות ויכולת הכלה של מצבים שונים איתן הנערות מתמודדות. העבודה אל מול הנערות נעשית מתוך אמונה אמיתית ויכולתן של הנערות להתמודד עם השגרה היומיומית, ולהגשים את עצמן. הליווי המסור והרגיש של הצוות המקצועי מתאפשר הודות לניסיון של מעון רמות שמכשיר בצורה מקצועית כבר עשרות שנים, צוותים רבים. ההשקעה הרבה שנעשית בהכשרת הצוותים, היא מתוך אהבה ורצון אמיתי להכניס תקווה לחייהן של הנערות.

      שאלות ותשובות

      שאלות על קבוצת רמות

      מהי קבוצת רמות?

      קבוצת רמות מאגדת בתוכה מספר חברות הנותנות שירותים לאוכלוסיות מיוחדות בתחומי הדיור, התעסוקה והחינוך. לקבוצה יש ניהול מרכזי אחד והיא פועלת תחת סטנדרט איכות אחד (בתו תקן ISO 9001-2015).

      לאילו אוכלוסיות קבוצות רמות נותנת שירותים?

      קבוצת רמות נותנת שירותים למגוון אוכלוסיות, בהן: אוכלוסיית מנהל מוגבלויות – אוטיזם, מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית) ושיקום, אוכלוסיית דירי רחוב ומכורים, נכי נפש וילד ונוער.

      מהו דיור חוץ ביתי?

      דיור חוץ ביתי הינו אחד השירותים שמספק משרד הרווחה במסגרת מינהל מוגבלויות לאדם המאובחן ומטופל על ידו. המגורים במסגרת דיור חוץ ביתי הינה זכות של כל אדם המאובחן כאדם עם מש"ה (מוגבלות שכלית התפתחותית), אוטיזם או שייך לאוכלוסיית השיקום. זהו שירות הכולל מגורים בבית בו יינתן לאדם עם הצרכים מיוחדים טיפול מקיף ומלווה בכל תחומי החיים הליווי הינו 24/7, כל השנה, על ידי צוות המסגרת

      איזה מסגרות קיימות?

      כיום, קיים מגוון רחב של שירותי דיור המתאימים לאנשים שונים, בין השירותים הקיימים:

      • שירותי דיור נתמך תמיכה באנשים עצמאיים למספר שעות בשבוע כל אחד על פי צרכיו.
      • מסגרת דיור קהילתית דירות בהן מתגוררים לרוב 6 דיירים, אך קיימות גם דירות עם מספר קטן יותר של דיירים בדירה.
      • הוסטלים /קבוצות דיור דירות של 7 דיירים ומעלה, מיועדות לאנשים הזקוקים ליותר מענים טיפוליים ואחרים מאלה המסוגלים לגור בדיור קהילתי.
      • מעון מסגרת דיור גדולה שבתוכה קיימות יחידות דיור שונות לקבוצות קטנות של דיירים החיים יחד. לרוב שירותי המרפאה, מטבח, מכבסה וכו' ניתנים במרוכז על ידי המעון. לכלל הדיירים במעון ניתנים שירותים פרא-רפואיים בתוך המסגרת ורמת המוגנות גבוהה יותר עבור כל דייר ודייר.
      כיצד מתקיים תהליך הקליטה?

      במסגרת מתקיימת ועדת קבלה בשיתוף שני הצדדים וניתנת הזדמנות להכיר את המקום והצוות, לעשות תיאום ציפיות ולשאול את כל השאלות העולות. במידה והמועמד לא יכול להגיע המסגרת עורכת עליו תצפית ואוספת מידע במסגרת היום שלו בהסכמת האפוטרופוס. במידה ומתקבלת הסכמה בין הצדדים כי המסגרת היא המתאימה לאותו אדם, מחליטים על תאריך קבלה.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים